Phu!

Det visade inget på Rivers blodprover vilket var skönt, inga större problem med ögonen som det verkar. Om det går åt rätt håll så ska det röda vara borta på 1v, vi ska bara hålla koll så att det inte kommer någon gul eller grön vätska från ögonen.

image93
Mattes lilla älskling


Tar det ganska lugnt idag, har ej mått riktigt bra. Trött och ont i magen.
Blir att ligga och läsa och lösa lite Sudoku samt lyssna på MTV. Kanske kanske att jag orkar sitta lite på balkongen också.

Mamma var här för en stund sedan och lämnade lite blommor som hon köpt till mig på Höglunds blommor igår, så nu är det fint på balkongen. Får bara hoppas jag kommer ihåg att vattna dem, jag är lite dålig på sådant tyvärr.

Idag får River vara hos mormor och morfar efter dagis för jag ska eventuellt iväg och grilla med tjejerna från jobbet om jag mår bättre. Ska bli trevligt!

Längtar efter helgen nu, ska bli så skönt att åka ut till lantluft även denna helg. Blir att vi umgås med Mogges föräldrar på fredagskvällen och sedan är vi hundvakt åt deras två hundar då de ska iväg och fira en 60-åring. Blir grillning med några bekanta på lördagskvällen om de inte har annat inplanerat.

Nä, ska ta och vila mig lite nu!
Kram


Kommentarer
Postat av: kristin

hejsan.

ja, det är Hemera i side vi åker till =). det är 3e gången jag åker till hemera med min familj :). det är jättehärligt där:).
det finns väldigt mycket att göra på hotellet faktiskt :), också kan man gå en liten bit in till centru," och shoppa. det är en jättemysig stad =). men somsagt, på hotellet kan man göra grymt mycket :). kram

2008-06-03 @ 18:51:34
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: Anna

Nej vilken söt vovve :)

Fråga mig inte, jag bryr mig inte om vad folk tycker, endå skäms jag över sånna där saker - handla privata grejer, käns som att det är lite för privat för att stå och skylta med. Sen är det väll snarare andras reaktioner som är det genanta egentligen, att dom faktiskt skäms häcken av sig, kolla bort, kan inte säga order, blir röda i ansiktet och stammar, det är väll det som är det genanta.

2008-06-03 @ 21:44:32
URL: http://annaphe.se
Postat av: Ewe

Oj så söt! vad är det för ras? =)

2008-06-10 @ 18:34:49
URL: http://fashiontrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0