Morning!

Tog lite sovmorgon till kl.8 idag sedan har jag duschat och ätit frukost och tagit det lugnt. Har rengjort ansiktet ordentligt och smörjt in det både igår kväll och idag. Verkligen gjort som damen på Kickas förklarade för mig och min vän igår. Får hoppas på att få en sådan där perfekt (??!!) hy nu då ;)

Ska med Anne till Ica MAXI och handla lite om ett tag sedan blir det att jobba en del. Ikväll blir det ganska lugnt. Skulle gått ut och ätit med en vän som fyller 29 år nästa vecka men en tjej som skulle med orkade ej just nu pga diverse jobbigheter hon varit med om på sista tiden så hon ville vänta med det till efter semestern. Så självklart gör vi det. Samma gäng sågs ju förr förra helgen och var ute så kan vara bra att skjuta på det lite innan vi ses då vi ej ses så ofta annars.

Eventuellt ska vi vara hundvakter ikväll åt en labbetik. Kan bli kul!! I så fall ska vi lämna bort Laban får att han ska uppfostras lite av säljaren*l* Han är som bekant ganska jobbigt just nu.

Kommer bli en hemmakväll med lite god mat och kanske en film ikväll, hoppas att det uppskattas av älsklingen.

Attans, jag missade Stina Lee´s sång igår och nu är klippen borta av någon anledning *buuuuäääää* Hoppas hon kan få in dem på sidan igen så jag kan få höra nåhra fler låtar för att avgöra hennes tallang ;)

Nu ska jag göra mig iordning lite innan jag blir upphämtad av Anne.

Ha en härlig dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

hihi, okej! :D

2008-06-27 @ 12:56:01
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0