Lunchtajm

Hej hej!

Nu är jag hemma och äter lunch: keso blandat med kesella samt mangobitar och varm dryck.

Då jag klev innanför dörren här hemma var där en glad River men förutom honom låg ett tjockt brev från sjukhuset och väntade på mig. Har äntligen fått tid för vidare undersökning av vad som orsakat mina magsmärtor och leverförändringar (scleroserande cholangit). Ska göra en koloskopi (undersökning av hela tarmen) i mitten av augusti. Den kommer ske i narkos vilket jag tycker känns skönt eftersom det gjorde jäkligt ont då jag gjorde en sigmoideoskopi (undersökning av första delen av tarmen sett nerifrån) för något år sedan. Det gick i och för sig bra och jag kämpade på men tydligen har läkaren skrivit att det var mycket plågsamt för patienten så nu får jag narkos. Trodde ej jag skulle få det och har ej själv bett om det, är ju en sådan som biter ihop. men som sagt, nu känns det skönt att slippa vara vaken.
Känns skönt att det äntligen händer något. Fick jätteont i magen på vägen hem från jobbet, får så ont så jag är nära att svimma, jobbigt då man är ute ensam och så. Folk omkring förstår ju inte varför man typ viker sig dubbel, blir likblek och svettas.

Ska ni se matchen Portugal-Tyskland ikväll? Själv ska jag se den, kan bli en riktigt bra match. Ska heja på Portugal nu....enbart för alla snygga grabbarna*l* Ögongodis som heter duga ;) Eller vad säger ni alla tjejer där ute...och killar med för den delen?! Blir nog att vi ser matchen i sängen jag och mina tre grabbar *s*...mysigt....Men först måste vi städa och fixa här hemma.

                 
Vy från mitt kontor

Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Läste i en annan blogg att du har en sjukdom i levern? Får man fråga vad det är för en sjukdom, vad den heter? Är själv mycket intresserad av ämnet så det vore jättesnällt om du ville svara på frågan:)

2008-06-19 @ 14:01:57
Postat av: Ninna svarar

hej du som skrev inlägget och frågade efter mer info om min sjukdom. Hur når jag dig eftersom du är anonym här.

2008-06-19 @ 14:08:03
Postat av: Helena

Hejsan!

Jag såg din kommentar i Stina-Lees blogg och kände igen mig lite. Jag har inte "din" sjukdom men en sjukdom som heter Multipel Skleros (ms) som jag gick med i flera år och mådde dåligt av, innan jag visste vad det var för fel på mig. Jag har inte läst så mycket än i din blogg men ska titta lite mer sen. Vill mest säga hej och så.. :)

2008-06-19 @ 15:46:47
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0