Lunch

Hej!

Var en sväng på högskolebibblan och lämnade tillbaka lite böcker åt mig samt åt en jobbarkompis. Sedan promenerade jag till Ica...i regnet...ovanligt. Köpte lite bröd, keso, bananer, bacon, purjolök, clementiner, creme fraiche paprika/chili, riven ost...ja det var nog allt. Är hemma och äter lite nu, varm dryck, hallon och mango blandat med keso och kesella.

Ett brev från sjukhuset låg och väntade på mig. Var från medicinläkaren som sa att lever- och avföringsproverna var ok och att jag som sagt har en tid för koloskopi i augusti. Men att jag ska höra av mig om jag mår dåligt....svårt för mig att avgöra när jag mår så pass dåligt att jag bör höra av mig. Mår ju ej så bra nu, men vill ej vara gnällig. Jaja, skönt att proverna var ok i alla fall.

Kram


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,

Jag har precis mailat dig, har tyävrr inte kunnat svara på ditt mail förrens nu, men det är skickat nu iaf:)



Ta hand om dig! (Vet hur det är med sjukvården och att man önskar att det fanns mer hjälp att få...)

2008-06-23 @ 13:40:13
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja hon jag pratade med sa också nåt om migrän, men hon sa inte att det var det utan bara nämnde det. Usch va läskigt...

2008-06-23 @ 14:53:13
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja jag ska vara uppmärksam kan jag lova hypokondriker som jag är :P



Jaa solen hit NU!

2008-06-23 @ 15:20:40
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0