Kväll igen

Hej!

Då var det kväll igen och jag sitter framför TVn och kollar EM-snacket inför kvällens matcher.
Sitter samtidigt och äter aubergin fylld med köttfärs m.m. vilket är mumsigt.
Sov bort 3h innan mellan 14.15 och 17.15, sannslöst.

Gjorde den hemska upptäckten innan att jag satt upp tvättid midsommarafton 10-14, trodde jag bokat torsdagen*suck* Så nu blir det inget tvättat före midsommar utan först söndag. Hoppas inte min älskling behövde något tvättat...då blir han nog liiite sur på lilla mig i så fall. Fast om jag ej minns fel så bokade vi tiden tillsammans så han är medskylldig ;)

Imorgon ska jag ut på Sommen med jobbet, hoppas det ej blir alltför mycket regn. Idag har vädret varit ok med lite sol men mycket blåst men inget regn vad jag märkt av...kanske då jag sov ?! ;)


Köttfärsfylld aubergin

Kommer krypa ner i sängen om ett tag som det känns nu så att jag är pigg imorgon då vi ska iväg. Var skönt att jag ej följde med på speedwayen, hade varit jobbigt att komma hem vid 23-24 ikväll och sedan kliva upp runt 5.30 imorgon. Hoppas jag ej vaknar då älsklingen och Laban kommer hem sedan, förmodligen så lägger de sig i soffan och sover just för att ej väcka mig och River.

Vad jag längtar efter ett hus på landet nu, skulle vara så underbart skönt för vovvarna och även för mig, att stressa av lite. Kunna gå ut och sätta sig i sin trädgård och bara njuuuuta av lugnet. Letar och letar efter ett hus att hyra eller köpa i trakterna kring Jönköping. Har ni några tips så är de mer än välkomna.

Trevlig kväll på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Japp det är min och ja det är en siberian husky :) Han trivs inte så bra i sommarvärmen :P Trevlig kväll!

2008-06-17 @ 22:13:50
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0