Höst?!?!?!

Funderar på om vädret denna sommar ska bli lika illa som förra sommarens väder?! Idag har det blåst och varit kyligt samt regnat lite då och då. Kändes verkligen som höst, inte skoj alls.
Jag hoppas verkligen att värmen snart är tillbaka igen. Skulle det dock vara så att det blir en riktig skitsommar så har vi ju i alla fall Turkietresan att se fram emot till hösten.

Just nu är det dock en ganska fin kväll fast endast +9 grader men inte mycket blåst och inget regn.

        


Inga mål ännu i Österrike-Tyskland matchen. Vad tror ni att det blir? Jag tippar på 2-0 till Tyskland.

Funderar på om jag ska krypa ner i sängen snart, är grymt trött.
Ska bara at sista rundan med River också så att han får göra ifrån sig lite inför natten.
....fast det slapp jag visst nu för husse tog ut honom precis nu då han kom hem,slapp jag gå ut i kylan och piggna till ;)

Natti natti

Kram




Kommentarer
Postat av: Fredde

Fina bilder över ett fint område =)

2008-06-17 @ 03:19:22
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Ninna svarar

Ja visst är det ett fint område l

2008-06-17 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0