Hemma igen

Hej hej!

Nu är jag åter hemma efter den lilla shoppingturen.
Blev en sväng till a6 först där jag och Anne lunchade med Soyas fredagsbuffé. Var gott men man blir alldeles för mätt så mår ej så väl efteråt. Blev en kort runda på a6 och det enda som införskaffades var medicin från Apoteket.


Allergimedicin

På Ica MAXI blev det lite av varje. Tänkte göra egen klyftpotatis med grönsaker och marinerade kycklingfilléer i ugnen samt en grönsallad och majskolvar till det att bjuda älsklingen på ikväll. Blir även en liten drink och jordgubbar med vaniljglass och krossad daim och center. Får hoppas att han uppskattar det, men det tror jag nog. Han är alltid så tacksam då jag lagar mat tll han och tackar alltid för den *l*

Får se om vi hyr någon film ikväll eller om det går något bra på TV, har ej kollat upp det ännu. Någon som vet om det är något att ha på TVn ikväll?



Vad har ni för planer till helgen?


Kram




Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

min mamma jobbar på apotek :D

2008-06-27 @ 16:37:41
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Josefin

sv: det beror på vilken storlek du har:) är ganska säker på att jag är mycket större än vad du är ändå;P men ja... det beror också på vad för typav klänning. Indiska har mycket snyggt, elegant och i "större" storlekar också.. Gina Tricot brukar ha en del klänningar.. vet inte :)

2008-06-28 @ 10:38:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0