Hemma efter Ullareds-shopping

Hej hej!

Nu är jag hemkommen efter min dag i Ullared. Var uppe kl.5.30 idag och vid 6.40 kom Anne och hämtade mig och vi började vår tripp mot Ullared. På vägen stannade vi till vid sjön Fegen och tog en macka....såhär härligt var det där...



Blev bara ett kort stopp på ca 15 min sedan vidare mot GeKås. Var lugnt där, inte alls mycket folk. Kom dock mer frem emot lunch. Vi gick inne och kollade på hygienartiklar, kläder, elektronik etc sedan satte vi ut det vi shoppat i bilen och tog lunch. Anne tog Kebabtallrik och jag tog en falafel i pitabröd. Första gången jag åt falafel, det var ju riktigt gott. Då lunchen avnjutits gick vi en runda där ute och kollade skoaffärerna. Blev varsina par skor men inget mer shoppat där ute. Vi var rätt trötta och vid kl.14 satte vi oss i bilen för hemfärd.

Här kommer lite bilder på en del av dagens inköp:


Svart/grå klänning med lite rynkeffekt i midjan och en rosa sjal med glitter i


...och en grön/grå lika dan klänning. Shoppade även en rosa/grå till lilla mamma.


Svart lång topp och en lila sjal


...och lika dana toppar fast en grön och en blå


Svart v-ringad längre topp samt diadem och fotlänkar


Närbild på accessoarerna (utan blixt)


Och till sist skorna...lite pärlemofärgade


...skorna igen

Kommentera gärna mina inköp ni modekunniga *S*

Köpte även mindre kul prylar som dessa *l*


Vax å grejjer till lilla bilen

Ni som sett på "Frusna män söker kärlek", vad tyckte ni om gårdagens dubbelavsnitt? Valde killarna rätt? Jag tycker det var synd att inte anders valde någon, han hade passat bra med tjejen med hästarna tycker jag. Per-Arne förstod jag tidigt att han fastnade för den tjej han valde och att Jonas skulle välja den han valde var nästan uppenbart då han blev så ledsen när hon var tvungen att åka hem till sin lilla dotter.

Vad blir det ikväll då? Jag tar det nog ganska lugn. Bostadsrättsföreningen här fyller 50 år och har fest på gården men jag har ej anmält mig då det var tänkt att jag skulle åkt till GBG idag och antog att jag ej skulle vara hemma vid kl.18 då festligheterna börjar. vet dock ej hur många ungdomar som går på tillställningen, janske är mest pensionärerna som går dit för att äta lte gratis korv och så ;) *förutfattad mening eller vad?!!*

Ska försöka komma i säng tidigt idag, har blivit sent sista tiden. Blir träning imorgon på  morgonen med för det blev ingen i går och ingen idag så nu måste det bli av. Imorgon ska jag ut med några tjejkompisar från gymnasietiden, vi ska på after work, får se hur lång kvällen blir sedan. Kan bli både tidigt och väääldigt sent beroende på vilket humör tjejerna är på*s*

Ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0