Fotboll

Hej!

Då var det dax för finalen i EM mellan Tyskland och Spanien. Ska ni se den? Och vem hejar ni på? Själv hoppas jag på att Spanien vinner.

Vad har ni hittat på idag?
Själv sov jag till 10.30 för jag var lite trött efter gårdagens utgång med tjejerna. Vi började kvällen på Twin City med huvudrätt och efterrätt sedan gick vi vidare till Oleary´s vid kl.23. Där satte vi oss ner ett tag och pratade lite och tog lite att dricka innan vi dansade i 2 timmar. Det var skoj, mkt länge sedan jag var ute och dansade och framför allt var ute så pass sent. Kom nog hem runt 2.30 och la mig kanske 3-3.30. Så det var skönt med lite sovmorgon idag även om det egentligen ej är många timmar jag sov, ganska normalt antal sovtimmar.

Har sedan tillbringat dagen på golfbanan. Gick dock ritkigt dåligt, 3 ut och 2 in, haha...endast 5 p på hela rundan. Uruselt!!!

Imorgon blir det upp och träna på gymmet. Veckan ser ut som följer:

Måndag - Träna, jobba
Tisdag - Jobba, hälsa på mormor, åka till Växjö
Onsdag - Träna, jobba, tvätta, bio
Torsdag - Jobba, hälsa på en kompis+dotter
Fredag - Jobba, åka till Anderstorp
Lördag - Vara med föräldrarna, eventuellt gå ut
Söndag - Ta det lugnt


    
Trött liten River igår morse

Blev en snabbdusch då vi kom hem från glfen sedan har vi ätit kinamat från Wok & Co och nu ska vi se matchen.

Ha en trevlig kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0