Filmtittande

Hej!

Blev ingen köplunch. Mamma hade haft med sig mat till jobbet som hon tog med hit så jag åt gröt och macke men det duger bra det med och dessutom sparade jag ju lite pengar*s*

Sitter och tittar på den sista filmen nu, Irene Huss - Nattrond. Tycker att den är bättre än Glasdjävulen i alla fall.

Ska strax ta och gå en runda med River sedan blir det en promenad ner till stan för att träffa vännen för shopping då. Får väl se om det blir något shoppat till mig själv eller endast födelsedagspresent.

Kram


Kommentarer
Postat av: C

JAg o prinsen känner att det e dags att röra på oss.. o jag har de flesta kompisarna i Sthlm redan.

2008-06-26 @ 14:58:43
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0