;(

Hej!

Blev ingen utflykt med jobbet idag då jag vaknade med migrän, trist. Hade sett fram emot att komma iväg lite, men allt styr vi ju inte över i våra liv så det var bara att finna sig i att situationen nu var som den var.
Har piggnat till nu i alla fall så har tagit en dusch och ätit lite (det som blev över av gårdagens fyllda aubergin), det hjälper ju till att pigga upp en lite ytterligare.

Ska åka och hämta River på dagis om en stund sedan blir det nog lite lugnt fram till fotbollen börjar, kanske kanske att jag röjjer lite till i garderoberna. Vad tror ni det blir för resultat idag? Jag tippar på 3-1 till Sverige. Hoppas verkligen de vinner idag så att mina vänner som imorgon åker en tripp neråt och har biljetter till en eventuell kvartsfinal får uppleva detta. Så, hejja Sverige!!!!!

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheja visst e de ;D

2008-06-18 @ 13:45:18
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0