:(

Blev ingen grillning med jobbarkompisarna. Har sovit större delen av dagen. Är såååå trött hela tiden. Vill verkligen ha den där läkartiden nu. Sover ju bort mitt liv annars känns det som.
Får hoppas på att jag kan följa med dem ut på torsdag istället.

Kikar lite på MTV nu för att ha lite tidsfördriv, var x-effect nu. Lie lustigt program, skulle aldrig ställa upp på sådana saker. Svårt att förstå varför man gör det?!
 Blir en väldigt lugn kväll känner jag.
Har en kväll ensam utan vovar och utan sambo, dock skönt då man ej mår så prima.
image95
Längtar lite tillbaka till Trysil nu*l* men sommaren är härlig den med!!
Hade aldrig åkt utför innan men nu är jag nog biten. Var helt underbart! Kul att ha något att se fram emot under vinterhalvåret också. Måste dock träna benmusklerna en del till nästa resa ;)

Har ju dock kommit igång bra med träningen så det ska säkert går bra. Imorgon blir det upp tidigt och träna igen.Blir ju som ett gift till slut. Hoppas att jag kan hålla det under sommaren med. Visst, det blir inte lika mkt gymmet då men man får i alla fall se till att ta promenader och cykelturer. Kanske en och annan löparrunda med.

Ha en fin kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Fredde

Visst är det en härlig drog ;) =)

2008-06-04 @ 10:06:02
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0