En ny morgon

Go´morron !!!!

Då har vi vaknat upp till ännu en ny dag. Välkomna ;)
Kom nyss till jobbet, tog lite sovmorgon då jag inte somnade förrän kanske 2-2.30 inatt. Satt ju uppe och tittade på film då jag ej var trött och därmed ej kunde somna.

Ska luncha med mamma idag sedan blir det stan med en f.d. (och även snart blivande igen) jobbarkompis för att köpa födelsedagspresent till en blivande 30-åring. Blir nog att jag försöker hitta ett par tjockare leggings till också för attans vad sköna de var som jag köpte igår. Trodde aldrig jag skulle sätta på mig sådana. Vet dock ej om jag passar i leggings med en halvlång tröja typ detta



Är ju inte sådär smal och snygg som många andra tjejer är ;) Men jag har lärt mig att acceptera att jag ser ut som jag gör och troligtvis inte har så lätt för att bli sådär "super" smal. Jag försöker dock att klä mig så att det inte ska se alltför illa ut ;) Så outfiten ovan kanske ej är den bästa...eller?!

Ikväll blir det förmodligen att se den andra Irene Huss-filmen som ligger och väntar på mig därhemma.
Får hoppas att den är bättre än gårdagen.




Dax att jobba lite kanske....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0