Besök

Fick lite besök här på kontoret innan, en jobbarkompis och hennes son som var här och kollade till det. Trevligt! De ska snart iväg till Italien några veckor. Härligt!! Lämna detta skitväder för förhoppningsvis sol och bad.

Är inte alls motiverad att jobba nu. Är trött, har ont i magen och mår illa. Vill helst bara hem och sova. Vill inte känna såhär....vill vara pigg och orka ha kul. Vi får se vad läkaren säger imorgon då vi har telefontid.

Ser fram emot imorgon då jag förmodligen ska träffa Anne, det gör mig lite piggare i alla fall. Tur man har sina vänner. Bara trist man tar sig tid att ses så sällan nu för tiden. Innan sågs man i stort sett varje dag...saknar den tiden. Då hade vi verkligen kul!

Är sugen på att gå på bio men samtidigt känner jag mig för trött för att sitta i en biosalong. Tror jag kommer hyra mig en film imorgon kvälloch krypa ner unerfilten och mysa med River. Känner att det är vad jag kan behöva nu, lite egentid.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0