Attans!

Det gick ju ej så bra i matchen...men kunde ju blivit oavgjort, vi var ju så nära den där poängen. Men, men....det är bara att ta nya tag och se till att vinna mot Ryssland på onsdag!!!

Såg matchen ute hos mina föräldrar, köpte med oss familjebricka från Liban Deli *gottigt* Det uppskattades av föräldrarna då de varit och spelat golftävling hela dagen och inte fått mycket mer i magen än lite korv.

Är tillbaka hemma nu och har på matchen mellan Grekland och Ryssland. Se lite hur Ryssland spelar inför onsdagens match. Vi får hoppas att det blir oavgjort så behöver Sverige bara spela oavgjort mot Ryssland på onsdag.

Måste erkänna att det ej blev någon träning idag heller och onyttigt har jag ätit massa sista tiden. Har någon form av svacka nu, inte alls bra. Måste ta tag i det hela imorgon, inget onyttigt och träning!!! Får bara vara lite onyttig på fredag men resten av dagarna fram till i alla fall helgen v.28 måste jag skärpa mig nu. Sötsakerna är inte så goda, jag bara äter liksom utan att egentligen känna vad det smakar. Har nog ett smått sjukligt förhållande till framförallt kakor. MÅSTE bli av med detta!!!!

Varför blir man så sugen på dessa??? Tänk om man avskydde allt vad fika, godis och efterrätter heter, hade varit ganska så skönt. Jag mår ju dessutom inte väl utav det men lik väl så stoppar jag i mig skiten. Varför???? Dumma dumma mig ;)

Imorgon blir det som sagt träning hur lite jag än skulle ha lust med det då jag vaknar. Det finns ingen återvändo för nu har det gått alldeles för många dagar sedan sist. Och jag vet ju hur skönt det är efter ett träningspass, man mår ju så gott och allt känns så bra då endorfinerna börjar rusa runt i blodbanan.

Ska nog ta och städa lite i garderoberna här nu, se om jag lyckas rensa ur några klädesplagg. är så dålig på att göra mig av med sådant jag ändå ej använder. Varför ska man vara sådan...har man ändå ej användt kläderna det/de sista året/åren är det väl inget att spara på? Bättre att ge bort dem till någon som behöver dem bättre än min garderob *l*

Kram



Kommentarer
Postat av: Fredde

Målet igår "spelade ingen roll" Bara vi inte förlorar på onsdag så är vi vidare =)



Dags att visa karaktär och vilja. Sötsaker kan vara goda ibland och om man tränar OCKSÅ kan man vara värd det då och då ! (vilken konstig mening, du fattar haha)

2008-06-15 @ 12:07:38
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0