2-0 till Sverige! Shoppingtips inför Ullaredstripp---någon?

Jaha, blev ännu bättre resultat än vad jag hade tippat på igår, skoj!! GRATTIS Sverige!
Nu får vi se fram emot lördagens match emot Spanien. Vad tippar ni på i den matchen, jag tror att Spanien vinner med 3-2.

Någon som har bra shoppingtips inför en Ullaredstripp? Någon som varit där nyligen som kan rekommendera något, antingen kläder eller annat?! Blev Ullared istället för Göteborg, Anne ville hellre dit och mig spelar det ingen större roll. Jag kan åka till Göteborg en annan dag.

Idag jobbar jag hemifrån, mådde ej bra i min mage då jag vaknade. Den har strulat lite sista tiden ju. Mådde mycket bättre när jag gick på Very Low Calorie Diet, då var det inget strul alls men kan ju inte leva på det hela tiden.

Jaha, ikväll är det ännu ett avsnitt av "Frusna män söker kärleken" ;) Gillar verkligen det programmet...längtar så till norra Sverige då. Måste ta en tur dit och uppleva deras natur och alla aktiviteter man kan ägna sig åt där.

Inatt drömde jag att det brann i skogarna vid mina föräldrar. Vi kämpade och kämpade för att få bukt på branden. Var en tuff natt. Har varit så mycket snack om skogsbränder i media nu så det påverkar mina drömmar. Har ofta drömt om bränder då jag var yngre med. Tror det beror på att vår grannes hus brann ner då jag var 3-4 år, det var ett ganska stort trauma för mig. Dock klarade sig de som bodde i huset som tur var. Det var tydligen deras TV som blivit ett tekniskt fel på. tekniska prylar är inte att leka med direkt, hua.

Mår jag bra i eftermiddag blir det en tur på stan med Anne innan jag ska på träffen med min viktgrupp.
Vi ska väga oss idag med, har gått upp något kilo det vet jag...har blivit lite för mycket under de senaste två helgerna. Och på fredag ska jag ut och firas av mina vänner, sent födelsedagsfirande (2  månader försenat, vi har helt enkelt ej hunnit med. Men det är ju att vi i alla fall träffas som räknas).


Lite hundbilder för de som gillar sådant...ni andra kan bara scrolla ner ;)


En långhårg krabat


Kolla stilen ;)


Sötis


River från sin bästa sida...haha....låååånghårig och blöt *s*


Hmmm...får man vara i soffan?!


Trötta killar


Laban på västkusten

Nähe, dax att göra lite nytta kanske.

Ha en fin dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0