Usch usch....

...har sovit sedan kl.11.30. Var alltså endast uppe ca 1h på förmiddagen. Jag läste väl 10 sidor i boken sedan slocknade jag. Vad är det med mig egentligen? Trött trött trött hela jäklans tiden. Vill inte!!!!! Det är ju semester, vill göra saker, ha kul. Inte vara trött och matt hela tiden. Känns inte som om jag får någon energi av maten jag äter, som om den bara rinner rakt igenom mig utan att göra någon nytta. Hoppas verkligen läkarna kan hjälpa mig nu till hösten för såhär känner jag att jag inte kan ha livet. Har ju inte ens orkat med jobbet ordentligt nu...hur ska detta sluta då? Trist att aldrig vara på topp liksom, antingen är det magen som krånglar eller så är det värken i kroppen. Men men...det är bara att kämpa på och göra det bästa av situationen så länge.


Bild lånad här




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0