Torsdag förmiddag

Hej hej!

Idag sov jag inte sååå länge som de andra dagarna. Klev upp vid kl.9 men hade varit vaken ganska mycket innan det. Blev frukost och en runda med River sedan har jag tagit bort nagellacket på fingrarna för det hade flagnat mycket nu. Trist att det gör det så snabbt, oftast efter bara någon dag. Filade även till naglarna och smorde in händerna. Ska lacka naglarna igen senare idag.

Ska ställa mig och stryka lite om en stund och sedan blir det att laga mat. Ska marinera lax och sedan ha det i ugnen tillsammans med potatis, paprika, morot, purjolök, lök, vitlök och servera med den kalla såsen jag hade igår. Hoppas att det blir gott.

Ska även se om jag kan rensa ur något mer ur min garderob samt kanske sortera lite bland massa papper som blivit liggande. Alltid skönt då man fått undan det.

Ikväll kommer älsklingen och Laban hem igen. De har varit hos svärmor och svärfar några dagar för älsklingen har varit inne på kontoret och arbetat och det är närmare att bo hos dem då.

Nähe, dax att sätta fart och göra lite nytta!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0