Tisdag

Gómorron!

Har i och för sig varit uppe sedan kl.7 och städat lite samt duschat, ätit och varit ute med River.
Känner mig ej så trött trots att jag knappt sovit något inatt, det kommer väl ikväll antar jag.
Väntar på Ankie och hennes dotter Tyra nu, ska bli skoj att träffa dem igen. Blir ju så glad av Tyra :) Ska bli intressant att se vad Tyra tycker om River idag. Han kan vara lite skällig och tidigare har hon börjat gråta då och bara velat komma upp i famnen.

I eftermiddag har jag tvättid och sedan ska jag träffa Anne så det är håll igång hela dagen. Trevligt!
Blir nog att jag och Anne ser någon film ikväll och eventuellt en fika eller mat ute innan filmen.

Nyhetsmorgon på TV4 sänder från Gotland idag och oj vad gó den dialekten är. Det låter så mysigt :) Nu testar de Gotlandsdricke (färsköl, 5-6% alc) som är olika dagar gammal för att testa vilken som är godast, 10 dagar, 14 dagar...tror ej jag skulle tycka om den drickan. En beskrev det som att dricka smält prickigkorv...urk. Drickan får ej säljas enligt lagar och förordningar utan man får bara ta emot det från bekanta.

Idga är vädret grått och trist tyvärr och det ser ej ut att bli mycket bättre imorgon heller. Ska denna sommar bli såhär trist vädermässigt även i år. Läste att de redan nu börjat sälja resoer inför sommaren 2009, folk vill ha värme helt klart.
Själv får jag till att börja med se fram emot Turkiet oktober 2008 :)

Ha en härlig dag!

Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0