The Hills

Sitter och slökikar på "The Hills". Lite kul och småmysigt på något sätt. Har dock ej sett så många program av det...är det någon typ av dockusåpa eller är det mer som typ berevrly Hills? Hur har de valt de som sak delta i så fall? Mycket fint mode och inredning i programmet helt klart ;)

Har tvättat klart nu och plockat in alla saker förutom de som var lite blöta ännu samt älsklingens grejer, de får han ta hand om själv så att han vet vart han har dem sedan.

Vad blir det för er ikväll? Jag vet ännu ej om det blir bio. Smsade älsklingen att eftersom det är så fint väder så får han gärna gå alla 18 på golfbanan. men han har nog ej sett smset ännu eller ej hunnit svara på det. Vi kan ju lika gärna ta bio på söndag eller nästa vecka.

Ska bli jätteskoj att träffa kompisens lilla dotter imorgon. Man blir så glad utav de små liven...kan sitta och titta på dem hur länge som helst nästan. De hittar på så mycket saker hela tiden...går på små upptäcktsfärder och sådant.

Imorgon kväll ska jag träffa några tjejkompisar, samma som jag var ute med i lördags. Vet ej rikitgt vad vi ska hitta på, en fika eller något lät det nästan som.

Lämnade in massa negativ som jag hade och som jag ej hunnit framkalla ännu. Ska göra en kul liten fotobok bl.a. med de hundar jag haft hos mina föräldrar. Tänkte ge den till mamma och pappa någon gång sedan. Sedan är det några bilder från en semester jag var på för några år sedan, foton som är en kompis och som jag ville ha kopior utav. Har säkert haft de negativen i 2 år nu :) Bilderna är klara på fredag eller lördag, ska bli spännande att se dem. Ni kanske får se några här sedan fast då blir det dålig kvalitet för det blir foto av foto.



Bild lånad här

Fixade även band till en videokamera vi lånade igår och som älsklingen ska ha med sig på svensexan i helgen. Hmmm...undrar ifall man får (vill) se den filmen sedan?!

Nu är det MADE på MTV. Handlar om två tvillingtjejer på 18 år som är väldigt olika, varandras motsatser helt enkelt. Den ena är smart och smal medans den andra är överviktig och inte särskilt begåvad. Det handlar ju egentligen bara om den överviktiga som gärna vill hamna i centrum och bli skolans baldrottning och hon har endast sex veckor på sig. Hon vill först och främst satsa på att gå ner i vikt men det är få som tror på henne. Blir spännande att se hur det går för henne.

Ha en fin kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0