Onsdag eftermiddag

Hej hej!

Har sovit ute hos föräldrarna även denna natt. Var dock inne i lägenheten hela dagen igår och tog det lugnt, låg och läste en del sedan kom Alex och Mattias vid 17-tiden. Vi tänkte gå och äta på Kock & Bar men de hade bara öppet till 15, de hade olika öppettider nästan varje dag kändes det som. Vi som sett fram emot att testa deras mat, de verkade ha så mycket på menyn när vi kollade den på nätet. Blev istället att vi promenerade ner till La Dolce Vita, f.d. Meza, där tre av oss tog pasta och en schnitzel. Vi var alla mycket nöjda så dit kan vi tänka oss att återvända ;)

Idag har jag också tagit det lugnt, sov nog till ca 14.30. Är ju så oerhört trött. Gick ju inte och la mig särskilt sent igår heller, låg och läste till klockan var 23.30.

Just nu sitter jag och äter lite russin och dricker vatten. Var lite sötsugen ;) Hade russin eller vaniljglass med chokladsås att välja på. Tror nog att jag gjorde rätt val iaf. Eller vad tror ni? :)

Idag kommer föräldrarna hem igen så nu är det slut på hundvaktandet. Istället får de ha hand om River nu då vi är iväg på lite småtrippar. Blir Kolmården imorgon och eventuellt Helsingör på fredag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0