Kvällsmat

Hej!

Har lagat och ätit kvällsmat nu och ser på "Uppdrag granskning". Ska strax sätta på filmen vi ej såg igår.
Maten ikväll blev lax, första gången jag lagar fisk ;) och det blev helt ok måste jag säga.

       
Lax med fiskkrydda, tomat och purjolök samt kokt
potatis och kall sås med fraiche, gräddfil,
bostongurka, senap och dill.

Ska ta och koka mig lite te strax, dricker ej det så ofta längre för tycker jag får ont i magen av det. Men tror att det går okej nu då jag har ätit mat.

Imorgon blir det upp och träna och fixa lite här hemma. Bl.a. stryka en massa gardiner som jag tvättat liksom kläder. Blir även att packa inför resan till Lund. Ser jättemycket fram emot att komma ner där och hälsa på. Hoppas att det blir fint väder så att vi kan gå till stranden och så. Vore härligt.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0