Jag skulle inget ha sagt.....

.....jag fick denna idag



Jag har jämt otur, så är det bara ;) Min älskling har parkerat på samma ställe måååånga gånger och aldrig fått en p-bot.
Nu står jag där igen men jag ska gå ut och flytta bilen lite inom 2 h :) Sedan får jag stå gratis kl.18-09. Jaja, 300 kr överlever jag, men det är sura pengar. Hade ju nästan fått nedanstående sak betald för de pengarna


379:- på Clas Ohlsson

Ska bli spännande att se vad jag tycker om denna produkt. Har alltid tyckt att jag har rakt å trist hår men har ej orkat fixa med spolar etc. Stina-Lee blev ju fin med sin i alla fall, tack för tipset Stina.

Kanske ska jag prova den redan nu...vi får se. Borde röja lite i garderoben också.

Mormor var pigg idag, låg och vilade då vi kom så vi fick hjälpa henne uppmed liften för att sätta henne i rullstolen. Det gick bra :) Kul att hon är så pass pigg ändå. Hon sa till mig då vi skulle gå "Du blir bara snyggare och snyggare för varje gång jag ser dig" :) Gullig mormor man har, hihi.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, den locktången är verkligen kanon. Tror faktiskt den är bland det bästa jag har köpt någon gång :)

2008-07-04 @ 14:34:01
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0