Ingen shopping idag ;)

Hej!

Idag har det varit lugnt på shoppingfronten ;) Jag sov till kl.13.30, var så trött. Sedan har jag mest legat på ballkongen och solat och läst. Tvättar lite också.
Är grymt varmt vart man än befinner sig nu, så jag låg på ballkongen blev jag så varm i ansiktet där solbrillorna var att det bara rann svett....ofräscht men vad ska man göra. Har just tagit en dusch men är lika varm nu i alla fall. Jaja, det är ju sol och varmt det får vi vara glada över.

Vad har ni hittat på idag?

Igår såg jag och Anne "Irene Huss - Eldsdansen". Den var helt ok.Nu har jag bara en film kvar att se i den serien och det är "Guldkalven" som kommer ut i mitten av september.

Sitter just nu och äter vattenmelon och då å då tar jag en tur ner i tvättstugan.
Vattenmelon är riktigt riktigt gott i värmen och en bra påfyllning av vätska. Gillar ni vattenmelon? Jag har ej gjort det innan men nu har jag börjat uppskatta det. helst ska den vara riktigt röd i fruktköttet. Den jag har nu är lite blek.

Ni dricker väl mkt nu i hettan?!

                         


Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Vattenmelon är mums, svalkande såhär i värmen.



Och ja jag dricker mycket......öl :D

2008-07-30 @ 10:35:17
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0