hemma igen

hej hej!

Nu har jag varit iväg och uträttat mina ärenden.
Jag hittade två tees på Esprit Barn till kompisens son, kan ej visa bild då de redan är inslagna.
Till de vi ska till ikväll köpte jag en flaska rött vin och 8 chokladpraliner. Behövde ej visa leg. på Systemet, förmodligen för att jag köpte ett lite dyrare vin och en presentpåse så hon i kassan förmodade att jag hade åldern inne*s* Köper jag bacardi breezer och cider så får jag alltid visa leg. ;)

                           
Presenterna   

Hämtade även fotona jag lämnade in för framkallning i början av veckan. Ska bli spännande att kolla igenom dem :)

På vägen till a6 tankade jag bilen, fick inte många liter för 209:-. Usch vad bensinpriset bara stiger och stiger. Sedan är de ju smarta och höjer nu lagom till semestern. Är som med jordgubbarna till midsommar ;)
Det som är lite konstigt om man tänker på att personer gnäller över literpriset på bensinen....de kan ändå gå och köpa flaskvatten som kostar en hel del per liter då vi har gott vatten i kranen mer eller mindre gratis. ;)

Vad ska ni hitta på ikväll och i helgen? Många börjar väl sin semester denna eller nästa vecka kan jag tänka mig?! Jag börjar min idag!!!


Bild lånad här


Bild lånad här



Bild lånad här

Nu ska jag kika på korten, fortsätta städa och även packa lite.

Kram

Kommentarer
Postat av: Fredde

Skillnaden är att med bensin "har man inget val". Vill man köra bil måste man tanka med bensin (i de flesta fall)



När det gäller vatten så kan man välja om man vill köpa det dyra vattet eller det billigare från kranen.

2008-07-05 @ 10:30:01
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0