Hemma efter shoppingturen - någon aprikosfärgad blush att rekommendera??


Hej hej!

Nu är jag hemma efter shoppingturen och har hunnit slänga i tre maskiner tvätt samt rastat River.

Ankie tyckte lägenhetsrenoveringen var lyckas så där fick vi godkänt också ;) Efter inspektionen bar det av till a6 där vi gick och kikade lite samt åt på McDonald´s. Vi begav oss också till Rusta där det inhandlades en pool till lilla Tyra så nu får vi hoppas på några härliga sommardagar. Tyra var pigg och glad idag och vågade t.o.m. gå och hålla mig i handen och busa med mig. Det var skoj, man blir på så bra humör av de små liven.

Ja, shoppade jag något då? Självklart gjorde jag det. Det blev följande saker:


Bolero, vit MQ Zoul 124:- Rea


Cardigan , grå Vero Moda 159,95:-

    
Clinique Blushing blush powder blush nr 110, precious posy Åhléns 290:-

Har ingen aning och jag passar i den färgen på blushen, vi får se. Ville ha någon färg som är lite mer åt aprikos, vi får se om denna blir sådan eller om jag tycker den är för stark. Vissa tar så mycket blush på sina kinder och ofta i alldeles fel färg och då ser det bara hemskt ut tycker jag. Har ni något förslag på någon aprikos blush?

Nu blir det strax att hänga det sista av tvätten och efter det vila en stund innan jag ska träffa Anne.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0