Fredag

Hej!

Vaknade kl.7.30 idag och har städat lite här för älsklingens kompis ska komma upp hit och sova över så att de kan åka gemensamt till svensexan imorgon.  Han är lite allergisk så det vill till att man får bort en hel del av alla dammstussar som bildas av framför allt Laban.
Själva ska vi iväg och grilla med några andra vänner ikväll så han har hela lägenheten för sig själv.

Jag ska strax ta en liten shoppingtur för att köpa en present till en kompis 1 årige son som vi ska till nästa vecka. Tänkte kolla lite på Esprit, det är hennes och min favvoaffär ;) De har ju dessutom lite rea nu.

Ska även se om jag hittar Osis+ dust it från Schwarzkopf , vill testa och se vad jag tycker om det. Har ni testat?


Bild lånad här

Var trevligt igår då jag var på Twin City med tjejerna. Vi var där ca 3 h sedan blev det hem och sova för ena tjejen skulle upp och jobba tidigt idag. En nackdel igår var att vi fick vänta över 1h på maten igår. Blir alltid så där  på Twin på sommaren. Sedan fick många som kom efter oss maten mycket tidigare än oss vilket var lite tråkigt. Kändes som om de serverade alla killar och män innan tjejer och kvinnor. Vi diksuterade lite med några andra tjejgäng som var där. Jaja, vi fick ju mat tillslut i alla fall och då var vi riktigt riktigt hungriga.

Ha en härlig dag i solen eller på jobbet eller vart ni nu befinner er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0