Filmtips efetrlyses

Någon som har några bra DVD tips, tänkte ev hyra någon film på tisdag kväll tillsammans med Anne, en av mina bästa vänner. Vet dock ej vad man ska se, vad det finns för nyheter eller annat man ej sett.
Vi pratade även om att gå ut och ta en fika på tisdag kväll men man kanske ska laga något hemma istället. I och för sig är det ju trevligt att komma ut lite bland folk också. Sitta och titta på allt folk med olika stilar etc. Tycker sådant är väldigt intressant. Ibland brukar jag även titta på folks ansiktsuttryck och försöka lista ut hur de mår och vad de är för personer osv. Fast man får ju förståss aldrig reda på om man gissar rätt :)

Nu hörde just en annan vän av sig, hon jag var hos i torsdags, och ville ha lite shoppingsällskap på tisdag förmiddag. Antar hon ska kolla barnkläder på rean ;) Alltid kul att hänga med på det och så är det trevligt sällskap med.

Snart kommer älsklingen hem och det behövs för Laban behöver gå en lite längre promenad och det gör jag ej då jag har svårt att hålla honom om vi möter andra hundar. Han blir ju som sagt var väldigt "stollig" då. Synd det ska vara så för annars kan han gå jättefint bredvid mig.

Såg att de visar Hästmannen på TV nu. Har ni sett den dokumentären? Tycker den är mysig, han är så härlig och vill så väl även om det inte alltid går så bra. Han är så mysig emot tjejen som kommer hem och hjälper han med hästarna etc. Så kul att se hur glad han blir då hon hälsar på han på korttidsboendet. Och så lycklig han blir då han hittar den där saken som varit borttappad. Har faktiskt köpt DVDn med hästmannen för vill gärna visa den för mina barn sedan :) Så att de får se hur folk har levt och faktiskt kan leva även på 2000-talet.

Skickar en liten tanke till de familjer och anhöriga från Jönköping som förlorade sina barn och vänner i trafikolyckan i länsväg 512 i Snapparp/Tönnersa söder om Halmstad i fredags kväll.


Bild lånad här

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0