Då var det tisdag....

Har ännu ej fått någon p-bot på bilen.....hoppas jag klarar mig tills på söndag ;)

Sitter på jobbet nu, är ännu mindre folk här nu än förra veckan.
Ska åka till mormor om ca 2 h och så ska jag svänga förbi a6 och köpa lite dricka till älsklingen som ska på svensexa. Ska även kika in på ElGiganten och titta efter OBH NORDICA Artist Wave Maker. Tyckte nämligen att Stina-Lee blev så fin i håret då hon testat den.

Ikväll blir det en tripp till Växjö för att hämta en videokamera samt lämna några nycklar. Så en stor del av kvällen kommer att tillbringas i bilen. Lär väl missa Allsången, fast det går ju spela in den*l* Kanske går att se den på nätet i efterhand också, ej kollat upp det. Jag dör ju i och för sig inte om jag missar den heller. men lite mysigt när det ju att se på.

Klarade mig bra utan fotboll på TV igår :) men snart börjar ju OS och det är ju också skoj att titta på. Men innan det sätter igång så blir det några sportfria veckor med mer uteaktiviteter hoppas jag. Vädret börjar se bättre ut nu vilket är skönt.

Igår mötte Laban en älg då han var ute och sprang på Dumme Mosse. Husse fick syn på den då den var 150 m ifrån dem och visslade då in Laban samtidigt som älgen blev skrämd av visslingen. Undrar vad som hänt om Laban fått springa efter den :)

Igår såg jag att ett hus vi skulle vilja köpa skulle hyras ut. Dock tyvärr bara under augusti 08 - mars 09 och det verkar ej som att det kommer finnas möjlighet att hyra det längre eller köpa det i nuläget. Sedan är huset kanske liiite litet, 60 kvm. Det ligger i ett sommarstugeområde så de får väl ej bygga hur stort som helst. Men omgivningen är mycket vacker och huset har egen strand vid sjön vilket vi gärna vill ha. Men men, man kan ej få allt här i livet :)

Garderobsutrensningen igår gick sådär, fick kanske 5-6 plagg utrensade i alla fall. Alltid något....Får ta lite då och då så lyckas jag nog snart bli av med en hel del. Vi behöver plats så det är bra om jag kan minimera klädutbudet i garderoberna en aning tycker älsklingen ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: ja, eller hur.

nu är inte min kompis deppig, men jag tror att hon inte vill umgås med mig bara. nej, men visst. då kan hon säga det till mig istället, jag kan ta sånt. jag blir inte ledsen över sånt liksom. sen skiljer det 3 år på oss också, hon är 14 och jag 17, hehe :)

kram

2008-07-01 @ 12:57:23
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0