Kväll

Hej hej!

Sitter här och lyssnar på en massa mysig musik och bara kopplar av, skönt.

När jag kom upp från tvättstugan idag hittade jag denna filluren:


Inte bästa kvalitén på bild men jag var tvungen att ta den snabbt ifall han skulle hoppa ner. Han låg där och sov och märkte först ej när jag kom in ;o)
Han får absolut ej vara på borden här hemma å det vet han mkt väl, men "då katten är borta dansar som bekant råttorna på bordet" ;o)



Hade som jag sa innan mina föräldrar och deras hund här på lite glögg med tilltugg och det var uppskattat och trevligt. de var här ca 2 h så jag fick hjälp att plocka ner tvätten innan de åkte, skönt.

Ska strax ta och krypa ner och läsa en bok tror jag. Bara mysa och slappna av.
Har känt mig väldigt trött på sista tiden, är väl mörkret och massa "måsten".

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0