:( Ingen bra dag idag

Hej igen!

Idag är en riktigt pissig dag om man får säga så.
Inte nog med förkylningen (inkluderad halsont, feber, värk i hela kroppen, hosta och nästäppa), jag har fått problem med magen också. Den gör såååå grymt ont och jag har mått så illa och är helt slut. Har mest bara legat i sängen idag förutom då jag var tvungen att gå ut med ena hunden som ej fått följa med sambon. Är en stor ansträngning att bara ta på sig kläderna och öppna dörren. ände innan att jag bara var tvungen att pallra mig upp lite för att få något i magen så nu sitter jag vid köksbordet men längtar bara tillbaka in till sängen.

Jag hoppas verkligen att jag kan vara med och fira Nyår, träffar ju de vännerna så sällan och jag gillar dem verkligen. Vill vill vill orka fira med dem!!! Vi håller tummarna för mig!!!!

Hoppas att jag vaknar upp mkt piggare imorgon, jag SKA göra det!!
Just nu saknar jag sambons famn, skulle behövt honom här nu, att bara få ligga och hålla om honom en stund.

Även att jag mår skit nu så får jag tänka på att proverna gällande levervärden etc var bra nu i december.Positiva tankar tjejen!!! jag vet att jag inte skriver så mkt om sjukdomen...men jag tänker desto mer på den kan jag lova. Dock försöker jag att inte deppa ihop utan vara positiv till det hela. Att jag kommer klara detta!

Fick ett sms av en kompis ex (eller vad han nu är) innan att han gärna ville umgås med mig och min sambo och äta gott och ha trevligt någon dag. han har tyvärr varit väldigt anti till allt och alla och pratat ner det mesta som man föreslagit. Så det var positivt att han hörde av sig. Får hoppas att vi kan börja umgås lite mer alla 4a och att de kan hitta tillbaka till varandra på något sätt också och bli lyckliga. Det vore underbart.

Natti

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0