Regn å blåst=höst?

Godmorgon!

Idag blåser det rejält samt regnar en hel del till och från. Känns riktigt höstigt då man kommer ut. Men de har ju lovat att värmen ska komma tillbaka på ännu en visit innan hösten gör sitt inträde. Vi får väl se hur det blir.

Jobbar hemma idag, i alla fall på förmiddagen. De andra på jobbet är på kick off men eftersom jag ej ska vara kvar där så länge till och dessutom ryckte in på gamla jobbet igår och jobbade så gick det ej att följa med. De diskuterar ju framtiden och jag känner mig ej så delaktig i den sedan ville jag ej sätta gamla jobbet i skiten då jag lovat dem att jobba där.

Ikväll ska vi fira pappa som fyller år. Blir smörgåstårta, länge sedan jag åt det så det ska bli gott.

                                   
 Bild lånad här                                       Bild lånad här                                         Bild lånad här

Det finns ju en uppsjö av olika sorters smörgåstårtor. Dagens blir en med skinka etc för att jag är allergisk emot skaldjur och då rekommenderade de sin smörgåstårta med skinka.

Imorgon blir det ett besök hos farbror doktorn på morgonen innan det blir jobbande för hela slanten. På kvällen blir det grillkvällen som ej blev av förra veckan. För min del blir det dock nyktert och ej så sent eftersom jag ska upp och jobba på lördagen sedan. Lördag kväll åker jag till en vän direkt efter jobbet och äter lite och snackar lite skit innan jag beger mig hem emot sängen. Ska ju upp och jobba på söndagen också så behöver sova ordentligt. Söndag kväll sedan ska jag ta laxermedel inför måndagens undersökning, naaaaajs...näääeeeee. :)

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

vill du hamna på toppen med din blogg? kolla in min blogg för att delta i en unik kampanj

2008-08-14 @ 13:08:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: tack! jag är jättenöjd=) det känns bra, men jag är mest nervös för vad som ska hända i början av skolstarten, att jag inte ska hitta vänner osv, men jag vet att jag kommer göra det, men det är ändå jobbigt.. liksom.. nåväl, det känns bra, jag trivs här i min lägenhet även om det känns lite ensamt just nu men :) det känns asbra ändå!

tack för att du verkar bry dig =) <3 du är så snäll!

2008-08-14 @ 13:31:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0