Puckat ex minst sagt

Hej hej!

Håller som sagt på att tvätta för fullt. mellan varven till tvättstugan sitter jag och jobbar men tog en paus nu för att skriva lite här.

Pratade nyss med en kompis ex eller vad han nu är till henne. Han har sagt mkt taskiga saker till henne och sårat henne mycket men ändå trånar hon efter honom och ställer upp för honom. Hon är alldeles för snäll för sitt eget bästa tyvärr. Hon var en glad och sprallig tjej för några år sedan och vi hade mycket kul tillsammans men de sista åren har hon blivit mer och mer inbunden och orkar eller vill sällan ses och sedan hon träffade honom för 1½ år sedan ca så har det mest varit han som gällt. Har jag frågat om vi ska gå ut och äta t.ex. så har hon ej mått bra, ej orkat, tröttnat på det etc men frågar han sedan en kvart senare så vill hon det. Hon gör allt för att få honom tillbaka vilket jag ej tycker att han är värd. Jag har verkligen tjajat på henne om att hitta på saker osv och vi har ibland kommit i gräl bara för att jag blir arg och verkligen vill få igång henne. Nu säger hennes "ex" att jag är ett stort jävlar EGO osv osv. Han är verkligen en person som kan såra andra. Min kompis har han kallt hora och alla möjliga saker. Har inte alls mycket till övers för sådana personer. han är nog den första som kallat mig EGO, får oftast höra motsatsen. så hans åsikter ger jag inte mycket för. men en sak är säker, den mannen vill jag inte ha mycket mer med att göra. Vill min kompis umgås med honom får hon göra det då jag ej är i närheten. jaja, ingen idé att lägga mer energi på den mannen, jag blir bara arg, ledsen, frustrerad, upprörd...ja allt på en och samma gång. jag förstår att min kompis gråtit och varit ledsen mycket pga honom. Fattar bara inte varför hon gör sådär mot sig själv och fortsätter tråna efter honom.

Nu måste jag strax ner i tvättstugan igen...så här ser den ut

       
Ingen skönhet men som tvättstugor ser ut mest tror jag. Fungerar bra gör den i alla fall med 3 tvättmaskiner, en torktummlare, en centrifug och två torkrum.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0