Nähe...ingen medalj i damernas längd heller

Klüft lyckades inget vidare i längdhoppet heller, synd. Men hon har många år kvar att lyckas bra på. OS i London 2012 kanske kan gå bättre. Vi får hoppas!!

Filmen jag såg med Anne igår och som jag inte tyckte var särskilt bra var följande:



Imorgon ska vi på bröllop då och jag har fortfarande ont i min högra fot och den är svullen och jag haltar lite emellanåt. Tur jag ej kommer ha höga klackar. Sedan är min vänstra han riktigt tjusig..lila/gul och öm efter att de stack sönder ett kärl då jag fick narkos i måndags. Handen ser ut såhär:


ser lite värre ut "live"

Ska ta och vila lite nu innan det är dax för bio och kanske kanske lite till jobbande innan dess också.

Kram

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas både din hand och din fot blir bättre snart!

2008-08-22 @ 18:00:39
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Junitjej

Svar till Ninna: Vår Yambo, som är en hovawart (tysk brukshund) är 3 år gammal. Han är en sådan snäll och mysig hund!

Vinflaskan har ännu inte blivit rak. Jag dricker väl för dåligt! ;=)

2008-08-22 @ 21:56:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0