Måndag förmiddag och första dagen efter semestern

Jaha, då var man tillbaka på jobbet, känns helt ok. Dock var jag riktigt seeeeg idag då jag gick upp. La mig nog ej förrän 23.30-00 igår för jag höll på med tvätten och sedan skickade jag in en massa kort jag vill få framkallade som pappersfoton och det tog sin lilla tid att välja ut dem och skicka iväg. Låg och vände och vred mig i sängen och var uppe på toaletten vid kl.1 och kl.3 sedan sov jag en liten stund men var vaken till och från fram till kl.5.50 då jag gav upp och klev in i duschen och stod där lääänge för att piggna till. Tog sedan en härlig frukost och läste morgontidningen innan jag linkade bort till jobbet med min onda onda fot. Den är nog nästan värre idag än den varit tidigare. Hur ska jag kunnda jobba imorgon och på onsdag då jag måste gå på foten hela dagen?! Jaja, det bara MÅSTE gå, bara å bita ihop.

Jaja, nu sitter jag i alla fall på jobbet och har så gjort i lite mer än 3 h. Blir att gå hem och äta lunch sedan och efter det kanske jag stannar hemma och jobbar så slipper jag linka fram och tillbaka ytterligare en gång idag.

Skriver lite mer ikväll.

Hoppas att ni har en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: tack, vad du är gullig <3 det känns lite bättre nu faktiskt, tack för ditt stöd <3

2008-08-11 @ 15:20:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0