Inte särskilt ringrostig

Hej!

Var ju inne och gästspelade lite på mitt gamla jobb för första gången idag sedan jag tog tjänstledigt förra hösten. Det gick helt ok och jag var inte särskilt ringrostig så det känns kanon. Enda kruxet var min svullna fot, det gör så grymt ont i den hela tiden, ajajaj. Folk verkade i alla fall vara glada över att se mig tillbaka på jobbet igen så det var trevligt.

Blev ej att vi såg Arn igår då den inte fungerade så vi får se om vi får igång den en annan dag.

Sov illa inatt med så känner mig rejält seg just nu. Ska lägga mig riktigt tidigt idag och hoppas på att kunna somna och sova i alla fall 5 h. Tänkte titta på då Malou intervjuar Stellan Skarsgård på 4an ikväll bl.a. Kanske läsa lite också och bara vila lilla fossingen för imorgon blir det ännu en dag på gammla jobbet med mycket gående och stående. Tråkigt väder är det med, grått och regnigt så man får ej så dåligt samvete av att ej göra så mycket. Blir ingen matlagning ikväll heller för jag har ätit lagad mat på jobbet idag (matlåda med torsk) och tills imorgon har jag med mig kycklingen jag lagade igår. Så det blir matlagning först imorgon kväll.

Nu är det bara sex dagar kvar tills jag ska göra koloskopin, bra att det snart är dax så att jag kan få ett svar på om min scleroserande cholangit utlösts av en inflammatorisk tarmjukdom. Är inte särskilt nervös inför undersökningen i och med att de bestämt att jag ska vara sövd. Tycker på ett sätt det är jobbigt jag ska sövas för då tar det ju längre tid innan man får gå hem. Men i och med läkarna bestämt att jag ska sövas så lär ju det vara det bästa för mig.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0