Grått å trist väder.....

...vaknade man upp till idag. Men det var ju väntat så det var knappast någon chock. Är det hösten som är på väg nu eller ska vi få fint längre fram i augusti? Vad tror ni? Jag vet ej men hoppas på några fina augustidagar i alla fall. Visst är hösten en vacker tid, men den kommer ju tids nog så den kan gärna vänta lite till, kanske september, det skulle sitta bra ;)


Bild lånad här

Sitter här och har läst lite bloggar och lyssnar på MTV. Just nu är det Ne-Yo Vs Usher med So sick...bra låt. Blir sugen på lite utförsåkning då jag ser videon...även lite mys framför brasan ;) Det är bra musik de grabbarna ger oss, helt i min smak.

Ska strax lägga mig på soffan lite och läsa några sidor i Stieg Larssons "Kvinnor som hatar män".  Har fortfarande ej insett varför boken har denna titel men antar att det ger sig längre fram i boken. är nu på sidan 234 av 567 så det är ju en bit kvar. Ska försöka läsa alla hans böcker sedan vill jag gärna läsa Camilla Läckbergs böcker också.
 ------> soffan

Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är bra! Komma igång till hösten är toppen! Om du känner dig seg innan du drar dig iväg, tänk på vad härligt det känns efteråt! Ha det som push och belöna dig själv med lite snygga träningskläder också! Lycka till!

2008-08-09 @ 14:04:52
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: jooo det förstår jag! hoppas du får vad du önskar =) <3

2008-08-09 @ 18:29:44
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0