Glad :)...å så lite shopping med då

Hej hej!

Idag då jag kom hem efter en golfrunda låg det ett litet paket här och väntade på hallgolvet. Blev mkt nyfiken...i det låg följande



Ett litet lipgloss. Man blir alltid glad av sådana små överraskningar. Det får gärna dyka upp lite mer sådant i min lilla brevlåda ;) Det ger ju reklam här i alla fall om inte annat. Får ju sällan något sådant...antar att det är vardagsmat för bloggtjejer som Kenza och Stina Lee.

Jaja...hur gick då golfen idag.?! Första nio hålen spelade jag bästa rundan hittills i år (har väl blivit en 5-6 st ;) ). Dock kammade jag ej ihop så många poäng i alla fall, 9 ut blev det. Sista 9 hålen var rena katastrofen, endast 2 p in *usch*

Efter golfen var vi på Willys och handlade sedan blev det att hämta vovvarna på dagis. Är rätt trött nu så ska ta det ganska lugnt. Har hänt något med min fot och mitt ben sedan blinningbettet också, har mkt ont då jag går på foten. vet ej om jag belastat konstigt. Var ganska jobbigt att gå på golfbanan men jag bet ihop.

Igår såg vi förresten "Järnets änglar", den var helt ok varken mer eller mindre. Som sagt få filmer idag som är sådär kanonbra.

Vad gjorde vi igår då, jo vi var på Media Markt och köpte ett par hörlurar till TVn samt en stavmixer.

          

Sennheiser hörlurar med sladd 849:-
Braun stavmixer med sladd 149:-

Hörlurarna fungerade kanon. Vi köpte dem mycket pga att älsklingen brukar vilja ligga och kolla på TV i sovrummet och oftast vill jag sova tidigare än honom vilket gör att det är jobbigt för mig att behöva lyssna på TVn och jobbigt för han att ha på ljudet lågt, så denna lösning var kanon ;)
Stavmixern har jag ej provat ännu så det får bli en resension senare ;)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0