Fredag, jippiiiiiiiiiieeee!

Hej hej!

Har varit på jobbet i 3 h nu och har kommit en bra bit på vägen med mina föreläsningsförberedelser. Ska bara få in allt i en bra power point presentation sedan också.
Fick veta att det snart kommer komma ut en tjänst här på skolan som jag kan söka, ska bli intressant att se vad det kan vara.

Ska luncha hemma sedan och se Carolina Klûft, hejja hejja Carro!!!
Innan jag beger mig hemmåt måste jag även förbi bibblan, hade fått krav på en bok så det är bäst att lämna in den så man inte får straffavgift ;) Brukar vara duktig med att lämna in i tid men denna gång hade jag lite dålig koll.

Igår kväll var jag hemma hos Anne en sväng och åt varma mackor och såg en skräckis. Minns ej namnet på den nu men den var inget vidare.

Ikväll ska vi och se Arn då, såg att sallongen var fullbokad sänär som på 4 platser nu så det är ju kul. Men hade inte förväntat mig att det skulle vara så speciellt många obokade platser då det är premiär. Hmmm, ska jag köpa lite godis elelr inte till filmen...det är frågan det. På måndag ska jag sluta helt med godis, glass och kakor för ett tag. Mår ej bra av den där skiten och har gått upp i vikt igen. Har nog tröstätit lite pga sjukdomsbeskedet. Men nu är det ju ännu mer viktigt att jag äter ordentligt så nu får fröken ta å ta sig i kragen!!!!

Vad händer för er ikväll?

Kram

Kommentarer
Postat av: Mysan

hoppas föreläsningen går bra bra! :)



trevlig helg!

2008-08-22 @ 10:35:33
URL: http://mysblogg.se
Postat av: Mysan

svar: det kommer nog gå bra ändå. vad är det du ska föreläsa om? :)



jo, det känns bra! jag är allergisk mot ägg :(

2008-08-22 @ 10:58:05
URL: http://mysblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0