SPSS för hela slanten

Hej hej!

Idag har jag suttit med SPSS hela dagen och försökt läsa igenom boken "SPSS steg för steg" vilket gav lite mer kött på benen men inte så mkt som jag skulle vilja. Men jag är ju sådan som vill förstå och veta allt in i minsta detalj annars är jag inte nöjd. Lite utav en Typ A människa med höga krav på mig själv. Spelar ingen roll hur mkt någon annan påtalar att det man gjort är bra, jag är ändå aldrig helt nöjd..eller jo kanske ibland då ;)

Ska strax hoppa in i duschen och fixa mig lite för kvällens aktiviteter. Ska även fotas för doktorandbroschyren så då vill man ju se representativ ut, haha.Blir även en liten runda med lille River, inte så kul i spöregnet men det får gå det med. Blir ju dock en härlig luft ute då det regnat, friskt och skönt.

Imorgon är det jobb igen som vanligt, detsamma gäller torsdag och fredag. Då blir det inte mkt "SPSS:ande", orkar man knappt med då man varit på jobbet hela dagen.



Mitt liv just nu

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0