Tisdag och fortfarande sjuk :(

Hej!

Idag är sista dagen jag är hemma från jobbet, börjar känna mig piggare nu men har hostat hela natten.

Imorgon ska vi träffas i min studiegrupp och fixa lite med uppgiften som ska vara inne 22/10. Den är klurig så det lär ta lite tid att fixa med den...tid som jag just nu egentligen inte känner att jag har. Men det är trevligt att träffa de andra lite och slå våra kloka (??!) huvuden ihop.

Beställde tid för en "mellan service" för lilla KAn idag. De trodde kalaset skulle gå på runt 1 300:- om de inte hittar något särskilt som ska åtgärdas. Hoppas den är i skapligt skick min lilla pärla*l* Det som behöver bytas är länkarmslagringar och så måste frostskyddet i kylaren fixas till. Just nu klarar den -20 grader men den bör klara en lägre temperatur än så. Man vill ju inte att den ska frysa sönder i vinter, då blir det inget kul alls.

Idag är det dags för hockey igen då. HV möter Luleå hemma i Kinnarps Arena. Vad tippar ni? Jag lägger min gissning på 2-1.

2-1 ?

Igår var lille River på dagis för första gången på ett bra tag. Han har ju fått vara hemma och vila sig efter sin andra omgång av kennelhosta. Han blev glad då han kom till dagis och igår kväll var han trött men då kom Laban hit så då blev det ännu mer bus.Nu ligger han här och sover den lille plutten, på en av favvoplatserna..mattes ryggsäck.

Nä nu ska jag vila lite.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Vilken verksad blev det sen ?

2007-10-09 @ 14:38:26
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Linda

P.A Bilservice, nära å bra.

2007-10-09 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0