Söndag

Hej hej!

Äntligen hemma, skönt. Inatt jobbade vi till ca kl.1 sedan sov vi 2 h i sofforna i fikarummet för att sedan förflytta oss till jourrummen. Där har vi fårr sova hela natten tack och lov. Jag klev upp kl.11, skönt. Känner mig någorlunda pigg nu men visst de senaste dagarna har tagit lite på krafterna så klart.

Ska strax äta frukost och sedan blir det lite plugg så att man förhoppningsvis kan ägna kvällen åt att ta det lite lugnt. Skulle visserligen behöva städa men det får vi se hur det blir med det. Kommer ju fler dagar. Måste kunna unna sig lite lugn och ro med.

Gick bra för HV igår, hääärligt. 4-1 hemma mot Södertälje.

4-1

Ska försöka koppla min nya bärbara dator till en router idag. Får se om jag lyckas, men det tror jag nog ska gå bra. Lite teknisk är man ju i alla fall ;)

Ha en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Gott att slappa efter en jobbhelg =)

För mig är det tvärtom, bara på et nu.

Ha det bra !

2007-10-14 @ 18:20:07
URL: http://algottheeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0