Onsdag och ledig från jobbet

Hej!

Idag är jag ledig från jobbet. Var dock uppe redan vid kl.6. Åt frukost och var ute med River sedan var jag på verkstaden och lämnade in bilen. Hemma vid 7.30 igen och då sov jag 2½ h till, det var skönt. Blev sedan att göra sig i ordning för att ta en lunch med mamma på China Palace samt hämta linser och den nya magmedcinen.Blev ett kallas på 800 kr, dyrt med linser och medicin, hua. Och så undrar jag ju vad bilen kommer att kosta. De har fortfarande inte ringt från verkstaden och klockan är 16.30 så förmodar att jag inte får bilen idag. Tänker ej ringa och tjata heller, klarar mig utan den imorgon.

I eftermiddag har jag pluggat och känner mig ganska nöjd över det jag åstadkommit. Skönt det. Nu gäller det mest att renskriva det på datorn å så. Ska strax fixa med det sedan blir det en lugn kväll.

Igår var jag på Oleary´s och kollade MoDo-HV då. Matchen slutade till sist 3-4 vilket känns kanon :)
Jag säger bara HååååVeeeeee Blåååååå!


3-4

-------> pluggandet igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0