Fredag och jobb

Hej hej!

Usch igår gick det inget bra för HV :(

6-3

Men HV håller i alla fall ledningen i tabellen och det är skönt.

I går(natt) pluggade jag till kl.2 sedan, blir alltid så.Sedan vaknade jag 6.30 och gick upp och pluggade fram till 13 då det var dax att sova en stund inför jobbet. Så nu har jag vaknat och ätit lite kräm och mackor. Ska till Ica en sväng och inhandla lite mat till kvällen med.

Lyckas inte lösa SPSS uppgifterna jag har på ett bra sätt, så svååååra. Jag jämför olika analysmetoder men hittar ingen som lämpar sig helt och fullt till vissa av uppgifterna. It drives me craaaaaazy. Blir stressad av det där.

Får önska alla fredagsfirare en trevlig helg, skoj för er att vara lediga ;)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0