Feber och sinuit på G?!

Hej gott folk!

Det gick okej att jobba igår, jobbade 14.30-21 och det var hyfsat lugnt. Idag är jag dock hemma igen, fortfarande feber och misstänker att det är en sinuit på G, inte skoj. Tar kortisonnässpray och hoppas att det ska hjälpa så jag slipper antibiotika. Blir att vila mesta delen av dagen, har hyrt en film "Wallander - Täckmanteln" som jag hoppas att jag inte har sett. Kommer inte ihåg vilka filmer jag ser ibland, jobbigt då man kommer hem med en och inser så fort den har börjat att man ju redan sett den.

Måste även göra klart ett inlämningsarbete till skolan idag eller under helgen för det ska vara inne på måndag.

Gick ju bra för HV mot Timrå igår, härligt! Hur går det då borta mot Brynäs imorgon? Jag tippar på att HV vinner med 4-3.

 2-1

Ikväll blir det att se Idolfinalen och så ska jag försöka orka laga något gott, blir nog kycklinggryta. Och kanske något gott efter.

Ha en fin dag och en trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Trevlig helg och krya på dig !
Kycklinggryta lät gott =)

2007-10-05 @ 13:58:36
URL: http://algottheeagle.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar!
Jo grytan var mkt god med*mums*

2007-10-05 @ 21:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0