Tisdag 20071120

Hej hej!

Idag har vi i studiegruppen suttit och försökt bli mer elelr mindre klara med arbetet som ska in på måndag och har skickat över det till de gruppmedlemmar som ej befinner sig i Jönköping. En utav dem har läst det och verkade tycka att det var helt ok men hade lite ändringar och tillägg som verkade bra. Så morgondagen kommer ägnas åt de korrigeringarna. Sedan måste vi förbereda en presentation av vårt program, Röntgensjuksköterskeprogrammet 180 hp som ska presenteras för naturvetare från Skövde som vi ska hålla i på torsdag.

Efter jobbet idag var jag hos Anne och fikade samt grattade henne, hon fyllde 27 igår. Vi tog även en tur till IKEA där jag köpte lite förvaringsartiklar och ljus mm. Måste se till att få lite mer struktur på allt här i lägenheten om vi ska få plats alla fyra.Nästa projekt nu är att renovera lite vilket ska bli mycket kul för jag känner att de behövs. Kommer bli golvläggning och tapetsering ellternativt målning samt byte av lite dörrar.

Lånade ut pärlan till Annes sambo Jocke idag med då de ej fått tillbaka sin från Holmgrens där den är inlämnad. Han behöver bilen till jobbet vilket jag dock ej gör längre*s*

Gick ju bra för HV borta mot Djurgården igår, rena utklassningen.Hehe...vad säger Fredde om det (algottheeagle.blogg.se)?


2-8


Ha en fortsatt fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0