Som vanligt....

.....var det ute igår. Jag tycker verkligen inte att det är kul längre. Jag och kompisen satt mest och pratade sedan dansade vi lite innan vi gick hemmåt. Träffade aldrig de där grabbarna, de fick ej tag i skjuts och det var kanske lika bra det för de verkade ha tagit sig en hel del att dricka, inget skoj då. Träffade på ett ex till mig som nästan alltid är ute. Bytte några ord men han är ganska blyg så säger ej alls mycket. En kändis såg vi med, Börje Salming stod utanför Harrys då vi skulle gå hem. Inte illa i lilla Jönköping ;o)

Idag sitter jag och jobbar lite, måste göra det.
Saknar även faktiskt xet....jobbigt. Men det är bara att fly in i jobbet och försöka att ej tänka så mycket. Jag kan ju ändå inget göra åt saken som det är nu.

Ikväll blir det nog att somna till Beckfilmen. vet ju aldrig vilka av de där filmerna jag har sett och inte sett. Ska även unnan mig att lägga mig och läsa lite i "Luftslottet som sprängdes". Kan ju inte sitta och jobba hela dagen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Beck kan man aldrig få nog av :)



Ja det där utelivet är ingen höjdare tycker jag, mycke roligare att vara hemma hos någon och spela spel eller kort och prata en massa "skit"i stället.Hmm kanske jag börjar bli gammal....näääää :)

Ta hand om dig.Kramiz

2009-03-08 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0