Helgen

Hej!

Helgen har tillbringats hos föräldrarna från fre e.m. och kommer att vara här tills i e.m. Firade mamma som fyllde år i fredags. Hon fick gardiner, en tröja, kuddfodral och örhängen samt trisslotter. Tror att hon blev nöjd med det.
Blev tacos och lite gott att dricka i fredags och igår tog vi våfflor så att det blev något gottigt till födelsedagsbarnet i helgen med ;)

Igår jobbade jag en del här hemma, har mkt föreläsningar att förbereda. Blev sedan att jag och pappa åkte in till mig och såg HV-matchen...vilken rysare och ojojoj vad gött att de vann!! Hoppas att de tar det hemma imorgon nu bara!
På kvällen igår blev det Melodifestivalen som många andra antar jag. Var ju lite spännande där med i och med att det röstades ganska olika, följde inget riktigt mönster som det kan göra ibland.Måns blev ju rejält besviken såg man ju på minen. Jag gillade ju HEAT men även Måns och EMD samt Alcasar. Men men..kanske kan vinnaren slå i andra länder?!

Idag blir det jobb, promenad och sedan en lugn kväll hemma. Jobbar ute på klinik mån-tis så det blir tidiga mornar, då behöver jag få vila.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0