Kameratips någon?

Hej!

Funderar på att köpa mig en digital systemkamera då jag tycker mycket om att fota men ej får bra bilder med min nuvarande digitalkamera. Någon som kan ge mig tips på någon bra kamera till ett bra pris?
Jag skulle även vilja få tag i photoshop till en bra penning. Är även tacksam för tips om bra böcker för att lära sig fotografera.

Idag ringde de från ett ställe där jag efterfrågat en offert till en eventuell fest då jag fyller 30. Det skulle osta 330:-/person (inkl buffé, 1 glas vin, städning, lokalhyra och personal). Jag har tänkt bjuda ca 30 personer så kalaset skulle gå på ca 10 000:-  Vad är egentligen ett 30-års kalas värt för en sådan som mig som har en normal lön?! ;o) Uppskattar gästerna det så pass att det är värt 10 000:-? Fick även erbjudande om att ha kalaset på svärföräldrarnas gård, kanske mysigare?! Det lär nog i alla fall bli billigare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0