Ingen sömn

Hej!

Har knappt sovit något inatt då bihålorna värker och de få stunder jag sovit har jag enligt sambon "yrat" en massa. Ska ta och ringa Vc nu kl.7.30 då de öppnar och hoppas på en tid för jag klarar nog ej av att kurrera mig fullt ut på egen hand utan det kanske behövs lite pc i och med att jag gått såhär i över 1 v nu och det ej gett med sig. Jäklans bihålor!! Vad ska vi med dem till ;o) Ställer ju bara till problem. Vet att jag har ganska små trånga hålor på vänster sida och att de innan pratat om eventuell operation för att öppna upp. En av mina mostrar har haft samma problem. Men man vill ju ej operera sig i första taget.

Så vi får se vad "farbror doktorn" har att säga idag. Om jag ska vila eller om det är ok att jobba. Vilket jag egentligen inte vet om jag orkar då koncentrationen är i botten just nu och huvudet bara gör ont.

Jaja, vi får se vad som händer.

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0